دانلود بازی مزرعه دار و زندگی مجازی - Harvest Moon

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

انواع بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
amir hosin
21:28
شنبه 29 بهمن 1390

 

دانلود بازی مزرعه دار و زندگی مجازی - Harvest Moon

 


امروز یک بازی خاطره انگیز و کمیاب را میتوانید از سایت فوردانلودز دریافت کنید ، اگر بگوییم که سورپرایزی بزرگ برایتان در نظر گرفیتم اغراق نکرده ایم ، مطمئنم خیلی ها از دیدن این بازی خوشحال میشوند .بله ! این بازی HarvestMoon نام دارد ! این بازی به شدت نوستالژیک و دوست داشتنی قبلا مخصوص PS1 بوده و به نظر خیلی ها جزو محبوب ترین بازی های ps1 بوده و است ! که حالا فوردانلودز افتخار ارائه ی نسخه ی کامپیوتری این بازی را دارد ! ضمن عرض این نکته که نسخه ی کامپیوتری این بازی هیچ فرقی با نسخه ی محبوب (ps1) ندارد ! حفظ شدن برخی قابلیت های خوب بازی مثله دخیره کردن ، محوریت داستانی بازی و ... از دیگر ویژگی های این بازی است !


وب سایت
فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 

موضوع بازی :
توضیحی برای کسانی که نمی دانند اصلا HarvestMoon چی هست(!) یه توضیح کلی می دهیم : شما در نقش یک پسر جوان هستید که به دلیل فوت پدر بزرگش به روستای پدریش برمیگرده تا در مراسم فوت شرکت کنه ، وقتی به روستا میاد با مزرعه ی پدربزرگش رو به رو میشه که در نبود پدربزرگ حسابی به هم ریخته ! و اون تصمیم میگیره که در روستا بمونه و به کارهای مزرعه رسیدگی کنه !
در مزرعه شما میتونید (یعنی باید) مرغ واسه تخم گذاری ، گاو برای شیر ، گوسفند برای پشم و اسب برای سواری کردن خریداری کنید ! که بعدا میتونید دستگاه های ساخت پنیر و کاموا و سس مایونز و ... هم خریداری کنید و با استفاده از شیر و پشم و تخم مرغ این محصولاات رو تولید کنید !
این بازی الهه های زیادی هم داره ، الهه آبشار ، الهه نور و .... که باید طبق دستورات بازی ازشون توت فرنگی قدرتی دریافت کنید . که این توت فرنگی ها استقامت شما رو بالا میبره و در برابر کار سخت کشاوری و دامداری دیر تر خسته میشید !
اما یکی از هیجان انگیز ترین مسائل بازی مناسبت ها و جشن های داخل بازی هستش که همه ی مردم شهر دعوت میشند و شما هم همیشه جزو شرکت کننده ها در مسابقات هستید ! شما در این بازی ۴ فصل دارید که در هر کدام ۳-۴ جشن برگزار میشه . اعم از مسابقه ی آشپزی (که با خرید وسایل آشپزخونه میتونید با استفاده از مواد غذایی که میکارید غذا درست کنید) ، مسابقه ی شنا ، مسابقه ی اسب سواری ، مسابقه سگ دوانی و ..... که لذت زیادی رو به همراه دارند .

در اطراف شهر هم مردم زیادی زندگی میکنند . اعم از آهنگر (برای ارتقا و خریداری وسایل دامداری و کشاورزی) سوپرمارکت (برای خریداری بذر و غذا و ... )بیمارستان و رستوران و شربت فروشی و .... ! که ۵ دختر دم بخت هم جزوشون هستند و هر کدام قلبی دارند که در ابتدای بازی سیاه هستند (یعنی علاقه ای به شما ندارن) و شما با کارهایی که در بازی میکنید یا هدایای دلخواهی که بهشون میدید ، قلبشونو کم کم باید قرمز کنید و وقتی این اتفاق افتاد با دادن درخواست ازدواج مراسم عروسیتون در کلیسا برگزار میشه !


ویژگی های بازی :
* حفظ شدن تمام ویژگی های بازی نسبت به PS1
* سرعت Loading واقعا بالا نسبت به PS1
* حجم کم بازی (فقط ۸۰ مگابایت)
* اجرای روان و بدون باگ بازی
* صداگذاری و تنوع واقعا زیاد
* قابلیت ازدواج کردن و بچه دار شدن

 

 

ادامه مطلب دانلود بازی مزرعه دار و زندگی مجازی - Harvest Moon
 


تعداد بازدید از این مطلب: 1255
بازدید : 1255

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازی کده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر